Campaign "Best in the neighborhood"
Campaign "Best in the neighborhood" is the result of the desire of Core distribution to offer its premium brands to end consumers at discount prices. This promotion is supported by adequate POS material.
CORE Distribution je privatna trgovinska kompanija, koja se bavi zvaničnom ditribucijom za tržište Republike Srbije sledećih brendova:
Johnson&Johnson (Carefree ulošci, Ob tamponi, Johnson’s Baby, Compeed, Listerine, Clean&Clear, Neutrogena, Reach) brendova od 2003. godine
Kimberly-Clark (Kleenex papirna konfekcija, Huggies bebi pelene) brendova od 2004. godine
Werner&Mertz (Erdal, Frosch, Emsal, Tofix, Rorax) brendova od 2009. godine
Iva i Golijska Bistrica voda od 2008. godine
Dahlia brenda od 2009. godine
Core distribucija ima kvalitetan sistem distributivnih usluga koji se bavi uvozom i distribucijom robe široke potrošnje.
Kompanija je organizovana regionalno, sa četiri distributivna centra (Beograd, Novi Sad, Kraljevo i Nis ).
Naša jaka infrastruktura čini osnovu za kvalitetnu uslugu: ukupan skladišni prostor veći od 5000 m2 koji uključuje i zaseban magacinski prostor za skladištenje medicinskih sredstava .
Savremeno organizovan logistički sistem omogućava dostavu porudžbina u roku od 24h, u I-oj zoni distribucije i u roku od 48h u II-oj i III-oj zoni distribucije na preko 10000 dostavnih mesta.
Core biznis čini jaka prodajna sila organizovana po mrežnom principu koji kombinuje “teritorijalni” i “kupac” model, uz uvažavanje veličine i tipa kupca. To omogućava maksimalnu iskorišćenost tržišnog potencijala uz minimalne troškove prodaje.
Jedna od komparativnih prednosti je sopstveni merchandising i promo-tim obučenih i motivisanih mladih ljudi koji su operativna podrška prodaji i najefikasniji alat u borbi za tržišno učešće.
Campaign "Best in the neighborhood" is the result of the desire of Core distribution to offer its premium brands to end consumers at discount prices. This promotion is supported by adequate POS material.
Kampanja "Najbolje u komsiluku" je rezultat zelje Core distribucije da krajnjem potrosacu ponudi svoje premijum brendove po akcijskom cenama. Akcija je podrzana odgovarajucim POS materijalom.