U jeku globalne ekonomske krize i pada kupovne moći potrošača, zadatak je bio lansiranje nove, cenovno orijentisane kampanje za Tempo hipermarkete, koja bi učvrstila racionalne i emotivne razloge za kupovinu u Tempo lancu, i jače pozicionirala kompaniju na srpskom tržištu. Kreirali smo komunikacionu strategiju integrisane kampanje sa uštedom kao ključnom porukom, sadržanom u sloganu 'Odlična računica' i podrškom u svim materijalima i kanalima komunikacije.
Takođe, učinili smo zvuk zveckanja novčićima prepoznatljivim simbolom kampanje i Tempo marketa, nalik zvučnom logotipu. Poruke o dobrim cenama i širokom asortimanu bile su široko prihvaćene kao glavni razlozi za kupovinu u Tempo hipermarketima, i simboli pametne i razumne kupovine.
Tempo
Media:
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Kampanja: Odlična računica
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Brendiranje Tempo objekata
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Brendiranje Tempo objekata
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Tempo šok cene
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Akcijski lifleti
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Kampanja: -12%
Image (full):
Image for Preview:
Title:
Kampanja: Ludo leto u Tempu