Uspešnost digitalne kampanje ne meri se samo reach-om, brojem pregleda, like-ova i share-ova, već i zadovoljstvom korisnika koji kroz kampanju otkriju nove proizvode koji će im pomoći da unaprede kvalitet svog života. Pored uspešnih KPI-eva, upravo to zadovoljstvo smo prepoznali u komentarima i reakcijama ciljne grupe tokom kampanje lansiranja nove Vitalia Probiotic linije u Srbiji. Kroz Facebook i Instagram kampanju, seriju PR članaka na relevantnim portalima, korišćenje web banera na Google Display mreži, video bumper-a na YouTube platformi i sadržaja koje su kreirali influenseri, uspešno smo upoznali potrošaće sa svim benefitima Vitalia ovsenih kaša i kolačića obogaćenih probioticima. Sigurni smo da su obroci nove generacije iz Vitalie na pravom putu da postanu omiljeni funkcionalni doručak ili užina velikom delu ciljne grupe u čijem fokusu je izbalansirana i zdrava ishrana.
News
Traži se Account Manager!
Tražimo osobu koja:
- Ima najmanje 2 godine agencijskog iskustva na istoj ili sličnim pozicijama
- Poznaje rad u MS Office paketu
- Voli rad sa ljudima u timu i ima izražene organizacione sposobnosti
- Vešto održava komunikaciju sa klijentima i razume njihove potrebe i ciljeve
- Uspešno komunicira sa svojim kreativnim timom i delegira zadatake
- Postupa odgovorno, ambiciozno i proaktivno
- Voli svoju profesiju i spremna je da da svoj originalni pristup svakom novom izazovu!
LANSIRANA JE KAMPANJA ZA NOVU KNAUF K LINIJU LEPKOVA
Početkom ovog meseca, KNAUF je predstavio novu K liniju lepkova za keramiku. Neposredno pre dolaska proizvoda na tržište, pokrenuli smo kampanju “Za ozbiljne majstore", a u "teaser" i "revealer" fazama kampanje fokusirali smo se na redizajn pakovanja i benefitima Knauf proizvoda. Pored bilborda u Beogradu i u regionalnim centrima Srbije i emitovanja reklamnih poruka i sponzorstava na radio stanicama širom Srbije, Knauf kampanja “Za OZBILJNE majstore" ima snažnu podršku i u digitanim kanalima komunikacije, a promocija obuhvata i mrežu maloprodajnih objekata. Uskoro startuje i kampanja u okviru programa “Častimo ozbiljne majstore", tokom koga će Knauf nagrađivati lojalne kupce izabranih proizvoda.
SENIOR DESIGNER
Opis pozicije
Tražimo senior dizajnera/ku sa 3+ godine agencijskog iskustva, koji će u kreativnom timu raditi na razvoju kreativnih koncepata i ideja, i samostalno razvijati vizuelna rešenja za različite klijente i kanale komunikacije.Ako tvoj mozak razmišlja po Adobe pravilima, ako pratiš trendove i postavljaš ih, ako ti odgovara rad u manjim timovima i velika kreativna sloboda – javi se, fotelja je upražnjena (i vrlo udobna).
Pošalji CV i portfolio na office@domino.rs do 09.04.
Potrebno
Odlično poznavanje Adobe paketa
3+ godine agencijskog iskustva
Poznavanje print i digitalnih medija
Iskustvo rada na 360 kampanjama
Nova kampanja za početak godine
Početak godine je pravo vreme za donošenje dobrih odluka. Ove godine smo odlučili da novu sportsku kladionicu na našem tržištu, Merkur X tip, što uspešnije lansiramo u medijsku orbitu! U okviru ATL kampanje koju smo pokrenuli sinhronizovano sa otvaranjem objekata i širenjem Merkur X tip mreže u Srbiju, noseći kanal je TV, kako bi se kroz seriju od tri spota što veći broj Merkur X tip igrača upoznao sa benefitima i bonusima koje Merkur X tip nudi. Mladi Petrović je odlučio da uz savete svog iskusog mentora oproba sreću u Merkur X tip lokalima, a naša win-win strategija na osnovu koje smo kreirali kampanju se pokazala kao siguran dobitak i za klijenta i za agenciju.
Regionalna online diskusija o poslovnim prilikama nakon COVID 19 pandemije
Ukoliko Vaša kompanija posluje ili razmatrate ulazak na tržište jugoistočne Evrope, pozivamo Vas da učestvujete u
online forumu, koji smo organizovali u saradnji sa našim partnerima iz regionalne mreže SEENTHESIS, na temu poslovanja nakon COVID pandemije, sa pregledom relevantnih podataka sa lokalnih tržišta i identifikovanim prilikama za poslovanje u regionu.
Teme o kojima će biti govora su generalna situacija na lokalnim tržištima Srbije, Bugarske, Ruminije, Grčke, Hrvatske, Albanije i Severne Makedonije; promene u navikama i aktivnostima potrošača i načinu poslovanja; promene na medijskom tržištu, kao i potencijali i prepreke za poslovanje u regionu u aktuelnom periodu.
JEDAN REGION. ŠEST ZEMALJA. 52 MILIONA POTROŠAČA. Uključite se u utorak 12. maja 2020. godine od 15h po lokalnom vremenu i pored kratkih prezentacija sa svih šest tržišta, bićete u prilici da postavite pitanja i učestvujete u diskusiji.
Prijave i registracija putem linka: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZUkcuirpjwvE9Uo4qzNwik3sXEdI9a...
JOŠ JEDNA NAGRADA ZA DOMINO
Nakon svečane proslave dana UEPS-a i dodele priznanja za 2019. godinu, Domino Communications se može pohvaliti srebrnim priznanjem za kampanju SVI SMO TU za klijenta BALKAN BET u kategoriji Promotivna integrisana kampanja: maloprodaja, trgovina i usluge. Pogledajte kratak Case za ovaj projekat, kao i deo atmosfere sa dodele priznanja.
Wellport gala event
Ponosni smo što smo za našeg klijenta Shikun&Binui Group, lansirali novi projekat (brend), prvi kondominijum na Novom Beogradu - Wellport. Gala ceremonija otvaranja organizovana je 10. maja u prostoru Jugoslovenske kinoteke za više od 350 zvanica iz korporativnog i javnog sektora, kako bi se predstavili svi razlozi koji Wellport čine idealnim mestom za Vaš novi dom. Od idejnog koncepta, preko kompletnog brendinga prostora i promotivnih materijala, Domino je obratio pažnju i na najsitnije detalje kako bismo dočarali atmosferu Wellport-a i uplovili u “Luku dobrog života”. Više informacija o projektu na http://www.wellport.rs
Svečano lansiranje projekta Skyline Belgrade
Za našeg klijenta AFI Europe organizovali smo svečanu ceremoniju u čast obeležavanja početka izgradnje stambeno-poslovnog kompleksa impozantne veličine, na prestižnoj lokaciji u centru grada - Skyline Belgrade. Gala launch event održan je 14. septembra u poslovnom parku Airport City Belgrade, sa velikim brojem zvanica, uz prisustvo najvišnih zvaničnika, koji su imali premijerno priliku da se bolje upoznaju sa novim simbolom Beograda - kompleksom Skyline Belgrade. http://www.belgradeskyline.rs/
Film "Ruska avangarda u Beogradu"
Film "Ruska avangarda u Beogradu" Muzeja Jugoslavije, rađen u saradnji sa Domino Communications dobio je nagradu za nabolji muzejski film 2017. godine na takmičenju Museums in Short.
Srećna nova 2017 godina
Srećna nova 2017 godina
FBI - Dosije Tesla
Povodom 160 godina od rođenja Nikole Tesle i 80 godina od kada je proglašen za počasnog građanina Novog Sada u SNP-u je 19.11. premijerno izvedena multimedijalna predstava FBI-Dosije Tesla u produkciji Tesla Global Foruma, SNP-a i u saradnji sa dr Neletom Karajlićem. Uključili smo se u ovaj scensko-muzički spektakl o potrazi FBI-a za Teslinom tajnom, i koristeći savremene tehnologije s Teslom na umu - omogućili virtuelno putovanje kroz prostor i vreme na sceni, uz projection mapping i animacije na 180m² i 5 odvojenih platana.
Domino communications u saradnji sa:
Nikola Stepković - dizajn animacija
Marko Katanić, Mladen Nikolić - animacija
Mladen Nikolić - Projection mapping
Reprizno izvođenje odigraće se u Beogradu, u Sava Centru, 18.12. u 20:21h.
Das ist Krauterhof!
Za potrebe nove kampanje naučili smo nemački jezik, napunili herbarijume, istrčali do vrha brda, udahnuli duboko i u netaknutoj prirodi osmislili kampanju za 100% prirodne preparate iz Nemačke. Prošli smo tretmane konjskim balzamima, lekovitim kremama i gelovima, anticelulit kremama i biljnim šamponima – i osećamo se odlično!
MaxBet Zamalo Nagradna igra
Naš novi klijent MAXBET nas razgibava u uzbudljivoj sezoni sportskih dešavanja. Posle taktičkih kampanja Uvek na terenu i Bet2slot, razmahali smo se teniskim reketima.
Za ovogodišnji Roland Garos MAXBET je kreirao nagradnu igru ’Zamalo’ u znak podrške Noletu, a mi smo za njih kreirali ATL i digital kampanju i pretvorili ZAMALO u PUN POGODAK! Osam srećnih dobitnika je prisustvovalo finalu i doprinelo da NOLE uđe u istoriju.
Nova kampanja OTP banke
Aktivno smo se uključili u izbore, izbore za predsednika kućnog saveta… Pripremili smo kampanju OTP banke za stambene kredite - i ovog puta “nosilac liste” je bio poznati televizijski voditelj i zaštitno lice OTP banke Zoran Kesić. Pored TV spota, u okviru kampanje su predstavljeni i radio spot, novinski oglasi, veliki broj web formata kao i promotivni materijal za filijale banke.
BAMBOOS Mix pleasure with pleasure
Ceo region miksuje! Mix cole i vina, čuveni bambus, dobija sopstveni brend. Bamboos kampanja obraća se svima koji znaju da ne valja mešati posao i zadovoljstvo i poručuje: mešajte zadovoljstvo i zadovoljstvo – mnogo je bolje! www.bamboos.co.me
Go mingle
Od 1. decembra reč minglovanje ima potpuno novo značenje! Brend Mingle, na čijem smo kreiranju radili tokom ove godine, od imena preko ambalaže do komunikacije – ugledao je svetlost dana. Naučili smo sve o konfiturama i voćnim namazima, uživali u brainstorming degustacijama, i konačno zadovoljstvo delimo sa vama. Go mingle www.mingle.rs
Ruska avangarda u Beogradu
Povodom obeležavanja stogodišnjice nastanka Crnog kvadrata, remek dela vodećeg umetnika ruske avangarde Kazimira Maljeviča, u Muzeju istorije Jugoslavije otvorena je izložba Ruska avangarda u Beogradu, a mi smo se pobrinuli za ceremoniju otvaranja. Kreirali smo 3D mapping projekciju koristeći izložene radove, i njome uveli publiku u svet i misao pokreta avangarde.
Izložba traje do 28. februara. 2016.
Otvaranje nove prodavnice - Original Marines
U Beogradu je svečano otvoren još jedan prodajni objekat poznatog svetskog brenda odeće Original Marines. Za tu priliku, organizovali smo okupljanje i koktel za veliki broj ličnosti iz sveta muzike, sporta i kulturnog života, a najmlađi su se najviše radovali druženju sa neodoljivim Minionom, koji je celo veče neumorno delio balone i fotografisao se sa decom, pa i malo starijima.
Johnson's Baby aktivacija u Mercator hipermarketu
Tokom dva vikenda brend Johnson's Baby i kreativni tim Domina doneli su "Baby svet" u hipermarket Mercator. U okviru jednomesečne promocije JB proizvoda, kojom se kupovinom 3 artikla ostvaruje popust od 40%, posetioci su tokom ta dva vikenda dobijali za kupovinu i gratis JB sapun, a bili su i u prilici da se bolje upoznaju sa JB linijom proizvoda, buduće mame da dobiju savete od sertifikovane babice o kupanju i nezi, kao i da nauče tehnike uspavljivanja bebi. Zabava nije izostala ni za najmlađe potrošače koji su uživali u kreativnoj radionici i maskiranju.
OTPKešić
U novoj kampanji OTP banke, poznati srpski TV voditelj Zoran Kešić pokušava da se izbori sa izazovima u teretani. Kako OTP banka može da mu pomogne u tome, pogledajte u našem novom TV spotu.
Novi klijent stigao u Domino
Vodeća svetska kompanija u sektoru nekretnina CBRE, novi je klijent Domino communications-a. Želimo im dobrodošlicu i radujemo se kreativnim i uspešnim kampanjama koje su pred nama.
Adaptacija Paloma TVC-a za srpsko tržište
Paloma je razvila novu generaciju proizvoda Paloma Sensitive Care za brižnu negu vaše kože.
Od sada, maramice i toaletni papir Paloma Sensitive Care možete naći i na našem tržištu.
Tedi TVC
Jedan od omiljenih dečijih sokića u Evropi stigao je i kod nas. Upoznajte se sa simpatičnim medvedićem Tedijem i sokovima, koji su odavno osvojili mališane širom Evrope. Domino communications uradio je adaptaciju Tedi TVC-a za srpsko tržište. Sigurni smo da ćete uskoro pevušiti Tedi pesmicu!
Štarkiši
Upravo je počela TV kampanja za Štarkiše, keksiće za decu koje smo osmislili, kumovali im, s kojima smo pevali i ludo se zabavljali gradeći svet avanture - Zemlju Štarkiša. U tom svetu "od mašte se raste". Kada nas sledeći put budete videli, iznenadićete se koliko smo porasli!
Integrino
Da li ste spremni za invaziju žita? Startovala je TV i outdoor kampanja za novi Štarkov proizvod - Integrino, keks od celog zrna žitarica! Radili smo naporno, ali uz česte pauze za degustaciju. Prosto obožavamo kampanje za ukusne proizvode!
Honda CR-V kampanja
Prodajna akcija kompanije Honda, u okviru koje je kupcima modela Honda CR-V omogućeno da ostvare popust i dobiju paket originalne dodatne opreme, podržana je i integrisanom medijskom kampanjom. Kroz oglase u štampanim medijima i bilborde, kao i posredstvom karakterističnog radio spota, medijskoj javnosti je na originalan i kreativan način predstavljeno po čemu je Hondin model "Klasa iznad" u odnosu na konkurenciju. Ostali radovi honde
Siemens karavan
Siemens ove godine proslavlja 125 godina prisustva u Srbiji. U sklopu obeležavanja ovog značajnog jubileja, Siemens-ova izložba "Korak ispred vremena – inovacije koje su izmenile svet" u prethodna tri meseca posetila je Kragujevac, Beograd i Suboticu. Žitelji ovih gradova imali su priliku da se upoznaju sa izumima koji su bili preteča današnjih savremenih saobraćajnih sredstava, medicinskih aparata i ostalih tehničkih rešenja. Deci je posebno zanimljiva bila predstava pozorišta "Dečja zemlja", kroz koju su se na šarmantan i duhovit način upoznali sa nastankom sijalice, teleprintera, telefonske centrale i drugih izuma, ali i sa procesom elektrifikacije Srbije, osvetljenja Beograda i građenja hidroelektrana širom zemlje.